Katski

Alla inlägg under november 2012

Av Katski - 30 november 2012 19:47

Hej alla!

Vet att det va rätt länge sen jag skrev, men den här veckan har jag ju haft ett jätte tight schema.

Men nu är allas julkalendrar färdiga, så nu har jag tid över.

Vi tog med kalendrarna till skolan idag, alla förutom Inès, för hon går ju inte där. Hon fick den senare idag.

Längtar till imorn, då får jag öppna första paketet, och så ska jag rida. Kanske blir luciatågs träning på stallet, men vet inte säkert.

Och asbra att det är snö, perfekt just till 1 december!


Och varje dag, från och med imorn aså, så tänkte jag lägga upp vad jag har fått i julkalendern.

Tjaråå!  

Av Katski - 26 november 2012 15:05

Om det nu fortfarande är nån som läser min blogg så sorry för att jag inte skrivit på as länge. Jag har inte haft tid, har haft väldigt fullt upp med kalendrarna.

Och jag har antagligen inte sagt att vi ska göra kalendrar till varandra heller? Eller? Iaf så e det såhär:

Jag & Mos gör till Elsis

Jag och Elsis gör till Mos

Mos & Elsis gör till mig

Och alla vi tre gör till Inès


Idag ska jag mest göra till Elsis oh Inès kalender. Här kommer ett schema som vi har bestämt för veckan, eftersom att det är 1 december på lördag. Så kalendrarna måste vara färdiga på fredag.


Måndag: Elsis & Mos gör Katskis kalender, Katski gör övriga kalendrar.


Tisdag: Elsis och Katski gör Inès kalender, Mos gör Katskis om den inte är klar. Annars Elsis.


Onsdag: Katski & Mos gör Elsis kalender, Elsis gör övriga kalendrar.


Torsdag: Elsis och Katski gör Mos Kalender.


Fredag: Ifall någon kalender inte är klar så måste vi stanna up all night!!


Regler: All ledig tid tillägnas kalendrar och behov, som mat och toabesök. Man får vara inne på Howrse och få lön och man får vara inne på youtube om man ska se någon video om t.ex hur man gör något till någon kalender.

Man får inte spela DS, och inte titta på tv. Man får inte se The pineapple incident eller något annat How I met Your Mother avsnitt. Man får inte vara inne på facebook.

Och som sagt: Stanna UP ALL NIGHT om kalendrarna inte är färdiga på fredagen!


Jag får inte blogga enligt reglerna så hejdå!

Presentation


Hej! Jag är Katski och jag bloggar om mitt liv, hästar och mode. Blir jätteglad för kommentarer :)

Vill du fråga mig nåt?

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur många år är du som läser min blogg?
 7 år eller yngre
 8-10 år
 10-13 år
 13-16 år
 16-20 år
 20-30 år
 30-40 år
 40-50 år
 50 år eller äldre

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Letar du efter nåt?

Mina senaste inlägg

Mina kategorier

Arkiv

Andra Bloggar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen!


Ovido - Quiz & Flashcards