Katski

Alla inlägg under oktober 2012

Av Katski - 31 oktober 2012 20:49

Hej!!
Är på båten på väg till Finland nu. Har vart och shoppat lite.
Vita jeans-140 kr
Röda jeans-450 kr
Linne-70 kr
Smashbox Try it kit-146 kr
Waterproof eye makeup remover-45 kr

Av Katski - 31 oktober 2012 20:45

Hej!!
Är på båten på väg till Finland nu. Har vart och shoppat lite.
Vita jeans-140 kr
Röda jeans-450 kr
Linne-70 kr
Smashbox Try it kit-146 kr
Waterproof eye makeup remover-45 kr

Av Katski - 29 oktober 2012 17:07

Hellu!
Har vart och shoppat lite på Gränby. Det här köpte jag:



Tröja - 75 kr - H&M

Tröja - 249 kr - H&M

Trikålinne - 100 kr - KappAhl

Blus - 149 kr - H&M

Armband - 10 kr - KappAhl

Av Katski - 20 oktober 2012 16:49

Sry för att jag typ inte har bloggat på skitlänge. Men nu ska jag försöka blogga mycket oftare.
Iaf så var jag och Elsis på spökjakt på stallet igår. Det va askul! Först så var vi i ridhuset och berättade spökhistorier. Och sen så gick vi på spökjakt. Vi gick i sju olika grupper. I min grupp så var det jag, Elsis, Wendy, Sara & Miranda. Och ledare såklart. Det var fett läskigt. Det kom typ en bil som typ krypkörde bredvid oss och sen när den gasade kastade den sig bakåt. Och när vi hade gått in i skogen så kom den igen. Den stannade och tittade på oss. Vet inte om det va meningen att den skulle skrämma oss eller om den bara va där...

Av Katski - 14 oktober 2012 23:27

Hej igen!
Igår så red jag Lilla My och det var kul. Vi hade Markarbete och vi fick galoppera mycket.
Iaf så var jag och Elsis på stallet idag också. Vi ryktade Zircon och så delade vi ut hö. Och vi ryktade Cross för hon hade just vart ute i hagen och då var hon skitlerig.


Och idag forskade jag lite om min sköthäst Zircon. På hans stamtavla står det Zircon xx. Aså xx står med små bokstäver. Och då fick jag veta att xx betyder att det är ett engelskt fullblod!!! Precis som att ox betyder arabiskt fullblod och att x betyder angloarabiskt fullblod. Och det betyder att Zircon är ett engelskt fullblod! Och han är från Irland. Han såldes till ridskolan för 65000 kr.
Här kommer lite bilder på hästar och stamtavlor.

Castello (Stellan)

Mary Poppins

Lilla My

Daddy Cool (DC)

Cross

Ruslans

Disco

Fair Play (Junioren)

DonRubicon (Robin)

Zircon ♥

Mango

Rocky

Av Katski - 12 oktober 2012 08:01

Hej!
Sry för att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har inte riktigt haft tid.
Iaf i onsdags så gjorde jag och Mos dip dye med karamellfärg. Det går ju bort efter typ 1-2 tvättar. Jag fick rosa och mos fick lila. Det blev jätte snyggt tyckte jag.
Men nu måste jac dra till skolan, så hejdå!

Av Katski - 5 oktober 2012 23:07

Hej!
Idag så var jag på Gränby och shoppade med mamma. Vi åkte typ halv 6 så vi var där i typ 2 timmar.
Det här köpte jag:

Skjorta - Lindex - 179 kr

Jeans - KappAhl - 299 kr (tror jag)

Rosa Jeans - H&M - 199 kr (tror jag)

Foundation Borste - Kicks - 100 kr

Av Katski - 3 oktober 2012 21:37

Hellu alla fina!
Nu har jag gjort färdigt mina naglar. Jag använde först ett base/top coat från IsaDora. Sen använde jag ett gult nagellack från Depend. Jag målade två lager och sen så satte jag på mitt IsaDora graffiti nagellack. Och sen mitt top coat som hjälper mot flagning från Essie.
Aa, men jag bloggar väl senare gång gång så då ses då... ;)

Presentation


Hej! Jag är Katski och jag bloggar om mitt liv, hästar och mode. Blir jätteglad för kommentarer :)

Vill du fråga mig nåt?

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur många år är du som läser min blogg?
 7 år eller yngre
 8-10 år
 10-13 år
 13-16 år
 16-20 år
 20-30 år
 30-40 år
 40-50 år
 50 år eller äldre

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Letar du efter nåt?

Mina senaste inlägg

Mina kategorier

Arkiv

Andra Bloggar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen!


Ovido - Quiz & Flashcards