Katski

Alla inlägg under december 2012

Av Katski - 31 december 2012 21:45

Om bara några timmar är det 2013. Innan dess finns det fortfarande tid att förlåta och ställa saker till rätta. 2013 ska vi inte behöva oroa oss för. Det kommer att bli ett mycket bättre år. I alla fall för mig. Lycka till alla där ute. Believe in yourself

Av Katski - 30 december 2012 00:43

Idag har jag åkt pulka. Och så har jag börjat på ett pussel som jag fick i julklapp. Det är svårt. Höll på i ca 3 timmar tror jag, fortfarande inte färdigt.
Sen så hade jag som ett litet spa också. Fotskrubb (den jag fick i kalendern), ansiktsmask (den med gurka och äpple som jag fick från Mos), badbomb (en som luktar vanilj som jag fick i julklapp), Badsalt (det med apelsin i som jag fick i kalendern), choklad läppskrubb (det jag fick i kalendern) och badolja (det jag fick i kalendern) är några av sakerna. Var ett riktigt skänt bad.
Noppade ögonbrynen också. Nu ser dom iaf bra ut :)
Måste lägga mig nu, klockan är typ kvart i 1, så bye for now :)

Av Katski - 27 december 2012 20:10

Har ritat många hästar idag. Jag försöker bli bättre på olika vinklar och så. Vanligtvis ritar jag alltid bara från sidan när hästen står still. Lär mig från typ 4 olika böcker om att rita hästar.  Sky is the limit   

               

Av Katski - 27 december 2012 17:05

Hann tyvär inte lägga upp detta igår, så jag gör det nu istället :)

Här är resten av mina julklappar

  Linne

  Nattlinne

    Peter Hahn kofta

  Modig

  Ice age 4

  Solsidan säsong 3

   Merlin: 4 säsonger

  Badsak

    Badsak

  Badsak

  Wild Rose Creamy Body Wash - Weleda

  Armband

  UK ring

  1D 2013 kalender

  Boken om 1D

  1D: the official annual 2013 (bok)

  1D up all night: limited yearbook edition

  1D Take me home:yearbook edition

  1D up all night live tour

  The bro code (bok)

  Lindor choklad

  Merci choklad

Symaskin

  Donutmaker

    Wen hair care

   Hårborste

    Pyjamas

Av Katski - 25 december 2012 20:11

Ville säga tack tilla alla underbara vänner som jag har fått julklappar av!


    Tack Elsis för Iphone skalet och magnetic nails magneten!


    Tack Mos för Body Buttret och ansiktsmasken!


      Tack Olivia för Face primern, läppstiftet, Lip Balmet och den lilla söööta musen!


    Tack Inès för de jättefina läppglansen!


    Tack Linnea för den fina ögonskuggspaletten!


  Tack Ange för den jättesööta sparugglan!


      Tack Ellen för den fina lilla byrån och halsbandet!



Man kan väl säga att jag har haft en bra julafton! Senare idag, eller imorn så kommer jag lägga upp bilder på allt det som jag har fått.


Av Katski - 24 december 2012 11:32

Tänkte svara på några frågor. Fick det från emisbeauty.bloggplatsen.se


10 frågor om dig själv


Fullständiga namn? Katariina...

När fyller du år? 20 juli

Några utsmyckningar på din kropp, isf vad? Inget...

Vad har du på dig just nu? Jeans och t-shirt

Vilken månad är bäst? December

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Sova, sen typ sitta framför tv:n och titta på How I met Your Mother...

Vad tycker du mest om hos dig själv? Vet inte...

Vad är du bra på? Jag kan rida ♥

Vem älskar du mest på denna jord? Min familj

Sover du hellre själv eller tillsammans med någon? Tillsammans med mina katter ♥


10 frågor om dina vänner


Vem är din allra bästa vän? Elise, Moa

Vem vet allt om dig? Elise

Vem är den roligaste av dina vänner? Elise, men alla är roliga

Vem är snyggast av dina vänner? Har bara snygga vänner :)

Vem är mest partyprisse? Elise

Vem är den du helst har filmkväll med? Elise, Moa...

Vem av dina vänner är mest evil? Elise...förutom jag förstås

Vem röker av dina vänner? INGEN

Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Mig..?


10 frågor om din familj


Vem står dig närmast? Mamma kanske...

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Japp

Vem är farligast i din familj? Pappa...

Vem ser roligast ut i din familj? Mina söta katter Maija och Stella ♥

Har ni några djur? 2 katter (Maija, Stella)

Vem står för underhållningen? Mamma

Vem sover du oftast med? Ingen, ibland katterna

Roligaste kvällen med familjemedlem? Venne..

 


10 frågor om idag


Vad har du gjort? Bloggat

Har du varit glad idag? Japp

Har du varit ledsen idag? Nej

Har du gjort något bra idag? Typ inte...

Har du slått någon idag? Nää

Vad ska du göra nu? Svara på nästa fråga...

Har du gjort något dåligt idag? Nej..

Vad har du tit idag? Gröt

Har du duschat idag? Nepp

Är du trött? Inte det minsta



Av Katski - 24 december 2012 11:15

Fick en Marc O'Polo parfym idag på julafton.
God Jul!

Av Katski - 23 december 2012 23:52

Årets vackra julgran!

Presentation


Hej! Jag är Katski och jag bloggar om mitt liv, hästar och mode. Blir jätteglad för kommentarer :)

Vill du fråga mig nåt?

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur många år är du som läser min blogg?
 7 år eller yngre
 8-10 år
 10-13 år
 13-16 år
 16-20 år
 20-30 år
 30-40 år
 40-50 år
 50 år eller äldre

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Letar du efter nåt?

Mina senaste inlägg

Mina kategorier

Arkiv

Andra Bloggar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen!


Ovido - Quiz & Flashcards