Katski

Alla inlägg under mars 2013

Av Katski - 31 mars 2013 13:57

Här är lite bilder från Catching Fire - andra delen av Hungerspelen trilogin. Den har premiär den 22 november 2013. Har även hört att Mockingjay - tredje delen - ska bli två filmer. Och de ska ha premiär 21 november 2014 och 20 november 2015. Väntar....

Av Katski - 31 mars 2013 12:29

Har gjort påskiga sugar nails. Det rosa och gula nagellacket är från Depend. Det orangea är från IsDora, det gröna är från Lumene och det röda är från Loréal Paris. Och så använde jag förstås socker på :)

XOXO
Katski

Av Katski - 30 mars 2013 23:11

Glad Påsk alla!
Lite sent inlägg, men.. Har haft rätt kul idag. Käkat candy och spelat spel med familjen. Hoppas alla andra också har haft det bra ;)

XOXO
KATSKI

Av Katski - 28 mars 2013 19:17

Idag var det stilbytardag och det var fett chill! Vi tittade på Narnia hela fögmiddan och sen hade vi teori på gympakläder och musik som sista lektion. Och finskan behövde jag bara var på i typ en kvart så vi kunde gå påskkärring tidigare. Har käkat lite godis nu, gött!

Me as a påskkärring

Av Katski - 27 mars 2013 20:44

Idag var det träningsgrupp igen och jag fick Junioren. Vi hoppade och det gick rätt bra. Han vägrade nåra gånger, men annars var han duktig. Vi hoppade bana 1 och 1. Och den här gången kom jag ihåg att fråga hur högt vi hoppade. Svaret var 50-60 cm.
Det var iaf kul och jag lärde mig lite mer :)

XOXO
KATSKI

Av Katski - 27 mars 2013 20:39

Hej, vet att det var ett tag sen jag blogga. Men,men...
Iaf så är det ju skärtorsdagen imorn och jag, Elsis och mos ska vara påskkärringar! Ofcourse. Jag menar man vill väl ha godis?
Och imorn då är det stilbytardag på vår skola så då ska vi vara påskkärringar! Och sen ska vi gå efter skolan. Hihi, kommer bli jättekul!
Har bestämt vad jag ska ha, kommer troligen bilder imorn på hur jag ser ut.

XOXO
KATSKI

Av Katski - 24 mars 2013 23:35

Igår så red jag Zircon på lektionen. Och vår gamla Ridlärare Sofia kom tillbaka, fast det var bara tillfälligt. Hon ska fortsätta med den där kursen, men sen kommer hon tillbaka. Iaf så var det kul och vi övade mycket på galoppfattningar. Det var en ganska bra lektion, och det var rätt länge sedan jag red Zircon så det var kul. Och han var jättesnäll i spiltan också. Han vart inte ens sur när man satte på sadeln.

Och idag så har jag tittat mycket på Pretty Little Liars. Det är så bra! Håller på att döööö, vill bara se mer! Men det kan jag inte för jag har piss skola imorn. Och vi ska ha muntligt nationellt prov i svenska. Har övat idag.
Klockan är typ halv tolv nu så bye ;)

XOXO
KATSKI

Av Katski - 21 mars 2013 22:17

Hej :)
Idag tog alla tjejer spruta i skolan. Det gjorde ont som in i helvete! Fast HAG kan i alla fall röra på den och så.

När jag kom hem så tittade jag på Pretty little liars för första gången. Många har rekommenderat den och sagt att serien är jättebra. Och det var den verkligen. Har sett tre avsnitt och är redan fast. Ska fortsätta se imorn.

XOXO
KATSKI

Presentation


Hej! Jag är Katski och jag bloggar om mitt liv, hästar och mode. Blir jätteglad för kommentarer :)

Vill du fråga mig nåt?

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur många år är du som läser min blogg?
 7 år eller yngre
 8-10 år
 10-13 år
 13-16 år
 16-20 år
 20-30 år
 30-40 år
 40-50 år
 50 år eller äldre

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Letar du efter nåt?

Mina senaste inlägg

Mina kategorier

Arkiv

Andra Bloggar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen!


Ovido - Quiz & Flashcards