Katski

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Katski - 3 oktober 2012 21:37

Hellu alla fina!
Nu har jag gjort färdigt mina naglar. Jag använde först ett base/top coat från IsaDora. Sen använde jag ett gult nagellack från Depend. Jag målade två lager och sen så satte jag på mitt IsaDora graffiti nagellack. Och sen mitt top coat som hjälper mot flagning från Essie.
Aa, men jag bloggar väl senare gång gång så då ses då... ;)

Av Katski - 3 oktober 2012 21:02

Hej!
Idag så har jag och Mos gjort Gel Eyeliner och glitterögonskugga. Till Gel Eyeliner behöver man bara vaceline (stavning) och ögonskugga. Vi gjorde svart, guld, silver och lila. Bilderna nedan är kanske inte jättebra och så men... Och vi gjorde fyra olika ögonskuggor. Mörkgrön, ljusgrön, vit och guld typ. Och alla är glittriga eftersom att vi har haft i glitter. Burkarna vi har eyelinerna och sånt i är inte precis fina men jag ska nog fixa till dom lite.
Jag har inte testat nåt än, men hoppas det är bra. Hur man ska göra kollade vi upp på youtube och det är jätte enkelt och billigt. Och Mos testade den lila eyelinern och hon tyckte den var pigmenterande och bra.
Ja, här e lite bilder på det vi gjorde, och snart ska jag fortsätta fixa mina korta fula naglar :( aja, hejdå!!

Presentation


Hej! Jag är Katski och jag bloggar om mitt liv, hästar och mode. Blir jätteglad för kommentarer :)

Vill du fråga mig nåt?

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur många år är du som läser min blogg?
 7 år eller yngre
 8-10 år
 10-13 år
 13-16 år
 16-20 år
 20-30 år
 30-40 år
 40-50 år
 50 år eller äldre

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Letar du efter nåt?

Mina senaste inlägg

Mina kategorier

Arkiv

Andra Bloggar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen!


Ovido - Quiz & Flashcards