Katski

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Katski - 2 september 2012 23:03

Hellu!
Jag hann inte blogga igår för jag va upptagen hela tiden lixom.
Men iaf så åkte jag till stallet tidigt. Jag var där typ klockan 12 tror jag. Sen så letade jag efter Elsis typ överallt, men jag hittade henne inte. Sist så gick jag till kafeterian och så såg jag genom ett fönster att hon hjälpte Olivia i ridhuset. Så jag kutade ut och gick till läktarn och där var hon. Hittad!!
När jag och Elsis skulle rida fick jag välja häst först. Jag valde Dancer som jag aldrig hade ridit. Han var ganska enkel att tränsa och så förutom att han försökte backa hela tiden. Iaf så red vi till vita ridhuset och dressyrade där. Vi gjorde skänkelvikningar och sånt. Dancer var bra på det tyckte jag. Och det var skönt att galoppera för hans steg är så typ.. aa men det e svårt att förklara. As skönt iaf. Och när vi travade så ramlade jag av. Aså jag typ tappade stigbygeln och försökte få tag i den och då tappade jag andra och då ramlade jag av. Fast jag visste att jag skulle ramla av så landningen vart mjuk. Sen så ställde jag mig upp och hoppa upp i sadeln och fortsatte. Man ska ju ramla av 100 gånger för att bli en bra ryttare... Nästa gång ska jag bjuda på tårta!! Jag och mamma ska baka det på tisdag eller nåt. För hon ska till England med jobbet på onsdag - fredag så...
Luuuv you!!!!!

Presentation


Hej! Jag är Katski och jag bloggar om mitt liv, hästar och mode. Blir jätteglad för kommentarer :)

Vill du fråga mig nåt?

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur många år är du som läser min blogg?
 7 år eller yngre
 8-10 år
 10-13 år
 13-16 år
 16-20 år
 20-30 år
 30-40 år
 40-50 år
 50 år eller äldre

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Letar du efter nåt?

Mina senaste inlägg

Mina kategorier

Arkiv

Andra Bloggar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen!


Ovido - Quiz & Flashcards