Katski

Alla inlägg under juni 2012

rum

Av Katski - 19 juni 2012 19:15

Hejj!

När vi började måla idag så vart jah inte nöjd med färgen så vi köpte en ny ...♥

Den e typ vit, fast inte kritvit om ni fattar vad jah menar??

Det ser iaf mycket bättre ut nu och imorn så ska jah sortera alla böcker och sätta in dom i bokhyllan och så. Mamma skulle på nåt möte då (även fast hon e ledig) så jah får fixa lite själv.


Snart ska jah kolla på top model all stars!

Av Katski - 18 juni 2012 22:40

Hejsan!

Idag åkte jah och mamma till Uppsala Färg och Ikea och köpte lite saker. Efter att jah kollat på top model såklart. Vi köpte färg att måla mitt rum med, En stor avlång spegel utan ram, en rund vit söt klocka, en vit ruffsig matta, en ny vas som var genomskinlig och det var typ allt tror jah.   

Vi har tagit bort alla affischer (utom på 1 vägg) och tömt min bokhylla och sånt. Imorn ska vi måla! Kul!   


PS. IMORN E DET FINAL I TOP MODEL 8 OCH TOP MODEL ALL STARS!!

Av Katski - 17 juni 2012 22:59

Hajj igen!

Jah städade mitt rum idag! Fast jah e inte riktigt klar... Skrivbordet e kvar men det tar jah imorn. Sen måste jah ta ner alla affischer (81 stycken) för vi ska måla om mitt rum snart.


Och sorry för att jah inte har lagt upp så många bilder, men jah har ingen webbkamera och så får jah inte lägga ut bilder där mitt ansikte syns så...


PS. LOVE U ELISE BEST FRIENDS FOREVER

Av Katski - 17 juni 2012 22:55

Hejj!

Idah så kollade jah först på Top Model Australien (dom visar hela säsongen på helgen, såg den i lördags med) och Tahnee vann. Det var bra att Cassi inte vann, det kändes som att hon kanske inte skulle fortsatt va modell. Men iaf så tyckte jag att Clare borde ha vunnit, men hon kom trea. I förra säsongen kom min favorit också trea! Hon hette Sam, eller Samantha då. Då vann Demelza, det var också bra.

Av Katski - 10 juni 2012 19:48

Hajj!

Mamma kom hem och hon hade med sig smink till mig!! Nice :)

Jag fick:


5 ögonskuggor från IsaDora i färgerna: Vit, Ljusrosa, Askgrå, Stenlila och sandguld.


2 Foundation


1 Nagellack som var lila


4 eyeliner i färgerna: svart, brun och vit.

Av Katski - 10 juni 2012 17:09


Bara jag som ääälskar Allisons musik video???

Av Katski - 10 juni 2012 16:57

Project Runway All Stars var ju i tisdags, det var debbelavsnitt. Och idag kom det på repris. Och då kom jah att tänka på det igen. Jah GILLAR INTE att dom har bytt ut typ alla! Heidi Klum har dom bytt ut mot nån annan. I juryn har dom bytt ut Michael Kors och Nina Garcia. Och sen har dom bytt ut Tim Gunn! Dom nya kanske också e bra, men det e ändå inte samma sak! Gillade mer Heidi ... 



   

Presentation


Hej! Jag är Katski och jag bloggar om mitt liv, hästar och mode. Blir jätteglad för kommentarer :)

Vill du fråga mig nåt?

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur många år är du som läser min blogg?
 7 år eller yngre
 8-10 år
 10-13 år
 13-16 år
 16-20 år
 20-30 år
 30-40 år
 40-50 år
 50 år eller äldre

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Letar du efter nåt?

Mina senaste inlägg

Mina kategorier

Arkiv

Andra Bloggar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen!


Ovido - Quiz & Flashcards