Katski

Alla inlägg under juli 2012

Av Katski - 20 juli 2012 13:21

Hellu!! Jag fyller 12 år idag! Och jag fick världens bästa presenter!
Här kommer bilder ♥

Mini Circle

New Super Mario Bros på DS

Mockingjay pin

En kopp som det blir eldflammor på när den blir varm (nu e den inte varm)

Modelland: bok av Tyra Banks, typ 500 sidor, engelska

En liten Tyra Banks affisch

Pianobok - finallåtarna

Om jag kunde drömma - serieberättelse del 2

2 presentkort - Lindex 300 kr sammanlagt

Welcome to the Rileys

Adventureland

The Beaver

Winter's Bone

Modern Family - säsong 1

Proactiv

Ice Age spel på Wii

Mockingjay tröja

Hungerspels tröja - Girl on Fire

Och det bästa - En iPhone 4S och ett skal till det! Förut hade jag iphone 3G.

Av Katski - 19 juli 2012 15:03


Av Katski - 18 juli 2012 13:02

Det spöregnar ute nu. Jag tog lite bilder på det. Det kanske inte ser ut som jätte mycket regn, men det e det. Snart ska jag städa mitt rum så att det e städat och fint till min födelsedag som är om 3 dagar. 20 juli. Jag hoppas att jag hinner klart idag, så slipper jag städa imorn oxå. Och på torsdag ska jag inte va uppe över midnatt för jag vill inte va vaken mitt i natten när jag fyller år. Det blir nog svårt. Idag la jag mej typ 2. Och så vaknade jag 11. Så jag skulle hinna se top model.
Ser U ?

Av Katski - 17 juli 2012 23:40

Jag och Elsis hade spa efter. Vi gjorde en kroppsskrubb, en ansiktsmask, ett fotbad och nån sak som man ska ha på händerna och armarna.
I kroppsskrubben så skulle man egentligen ha banan men vi hade inga så vi hade citron i stället. När man hade använt den så vart kroppen jätte len!
Och ansiktsmasken vart lite failade eftersom att gurkan inte typ gick att mixa så bra.
Fotbadet vart jätte bra även fast vi hade i lite för varmt vatten. Och den andra saken på händerna vart oxå bra.
Och jag och Mos hade gjort en slags hårspray förut och det har jag kvar. Fast vi hann inte använda det.
Här e lite bilder, inte så bra jag vet.
1. Kroppsskrubb
2. Ansiktsmask
3. Fotbad sak som man häller i i vattnet
4. Den där saken till armarna
5. Hårsprayen

Av Katski - 17 juli 2012 23:04

Hej!
Idag va jag med Elsis igen. Först åkte vi till elljusspåret och sprang 2,2 km rundan. Då va tiden typ 22 min 6 sek. Sen så sprang vi igen samma runda. Och då fick vi bättre tid. 20 min 4 sek typ. Rekord!!

Av Katski - 17 juli 2012 17:11

Hellu!
Idag laddade jag ner appen till mib iphone. Jag skriver från den just nu. Så nu kommer det va mycket enklare för mej att ladda upp bilder och så eftersom jag kan ta kort direkt med mobilen istället för att behöva ladda över dom på datan. Jag berättar om hur min dag va senare, för nu ska jag och Elsis ha spa.
Btw en bild här som min kusin Netta ritade

Av Katski - 16 juli 2012 22:54

Hellu!Igår så hann jag inte blogga för jag va med min kusin Netta. Hon är från finland. Och hon e inte här så ofta. Hon äger typ på pokémon. Hon hjälpte mej och det va bra! Jag fick den legendariska pokémonen och gissa vad jag döpte den till? Legend. Aja, sen idag så fångade jag två till asgrymma pokémon. Raikou och nån annan. Sen så fångade jag lite andra med. Men nu måste jag ner och äta för jag måste äta regelbundet. För jag har diabetes. Jag vet inte om jag har berättat det än, men ...LOVE U🌹

Av Katski - 16 juli 2012 22:46

Det är en bra fråga. Mina getingstick som jag berättade om i förra inlägget (tror jag) har börjat klia så j*vla mycke. Typ som myggbett. Kanske lite värre. Anyway. Jag trampade ju i ett jordgeting bo. Och dom e typ extra giftiga så sticken har börjat svullna upp och e typ lite röda och så. Och jag ska sluta skriva om det, det e inte precis jätte intressant. Inte det jag skriver nu heller men... ❤Dom kliar hela tiden, och det blir ju inte bättre av att man kliar. Vi ses i nästa inlägg 😜

Presentation


Hej! Jag är Katski och jag bloggar om mitt liv, hästar och mode. Blir jätteglad för kommentarer :)

Vill du fråga mig nåt?

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur många år är du som läser min blogg?
 7 år eller yngre
 8-10 år
 10-13 år
 13-16 år
 16-20 år
 20-30 år
 30-40 år
 40-50 år
 50 år eller äldre

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Letar du efter nåt?

Mina senaste inlägg

Mina kategorier

Arkiv

Andra Bloggar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen!


Ovido - Quiz & Flashcards