Katski

Alla inlägg under juli 2012

Av Katski - 8 juli 2012 22:28

Hajj!

Nu ska jag spela Style Boutique på DS. Då har man en egen klädbutik och så. Det e kul. Och på söndagar är alla butiker öppna och det e bra!! Men hejdå, ses imorn!!

Av Katski - 8 juli 2012 22:24

Hejj!

Idag cyklade jag och mamma till Brumby badet och det var tur att vi tog med min bikini!! För själklart ville jag bada. Och sen så började det regna också. Så att mina kläder vart helt blöta. Hehe ...♥

Imorn ska jag va med Elsis. Vet inte vad vi ska göra. Men kul iaf. För det va typ såå länge sen vi träffades. Och på tisdag så ska jag shoppa med min moster Aija. Älskar att shoppa med henne! Tja, en bra sak är att man slipper betala själv ... ♥

Av Katski - 8 juli 2012 13:39

Ja, jag skulle vilja veta det. Jag bloggar typ bara för att det är kul. Oh jag vet inte ens om det är någon som läser min blogg. Så om det är någon som gör det, skulle jag gärna vilja veta. Så kommentera. Jag vet att jag säger det hela tiden, men om min blogg suger, så kan jag ju inte ändra på det, om jag inte vet vad jag ska ändra på, eller hur??


Aja om det är någon som läser


LOVE U  

Av Katski - 6 juli 2012 21:14

Hej!

Snälla rösta på vilken färg jag ska ha på bloggen om ni inte redan har gjort det! Det är typ fyra stycken som är lika och någon måste vinna. Den omröstningen har hållt på hur länge som helst. Och kommentera! Jag vill veta vad ni tycker! Annars finns det inget som jag kan göra bättre, för jag vet inte om något är fel! Så kommentera, plz!! Och om ni ändå är här och läser det här inlägget på min blogg så kan ni väl lika gärna kommentera ... ♥

Av Katski - 6 juli 2012 15:16

Hej!

Ledsen för att jah inte har bloggat de senaste dagarna. Jag har bara inte hunnit med.

Jag sa ju att jag skulle berätta mer om i tisdgags, men ärligt talat orkar jag inte det. I onsdags gjorde jag inte så mycket. Jah var med Mos och vi spelade typ DS och tittade på tv hela dan. Vilka soffpotatisar vi va. Hehe...

Och igår så var jag och Mos på nåt utomhusbad. Minns inte vad det heter. Iaf så va det kul. Faqst det va dåligt att hopp poolen var stängd. Men aja. Idag så städar jag. Inte så kul, men jag måste få det gjort. Jag kanske inte blir färdig idag, men jag hoppas att jag får ordning på det mesta. För imorn hinner jag inte. Då ska jag till en minnesstund i Västerås. Och på söndag ska kanske jag och Elsis var så ...


CIAO!!!   

Av Katski - 3 juli 2012 23:32

Hejj!

Sorry för att jah inte har bloggat tidigare idag. Jah har vart med Mos och vi har haft vatttenhinderbana. Men jah berättaqr om det imorn för jah måste typ lägga mej nu.


BYE!!   

Av Katski - 2 juli 2012 22:44

Hejjsan!

Jah har inte hunnit blogga tidigare idag heller, har haft lite fullt upp.

Jah och Mos va och sprang på elljusspåret ganska tidigt. Eller inte tidigt kanske, halv 1. Vi slog inte vår förra tid, och vi var medvetna om att vi säkert inte skulle slå den. Vi var lite långsammare. Men vi använde de nya vattenflaskorna vi köpte igår (Mos köpte en likadan). De funkade jättebra!

Och sen så åkte vi och pantade så vi skulle kunna köpa det vi behövde på ICA. Det vi behövde till att göra ett spa aså. Vi fick typ 32 kr. Vi köpte typ 1 avokado, 1 grapefrukt, apelcinjuice, 2 äpplen. Jah tror det va nåt mer, men det minns jah inte vad det var. Sen så åkte vi tillbaka och köpte Soda, för vi hittade ingen Clubsoda som man skulle ha.


Vi läste om olika sommar spa saker som man kunde göra själv, 1 Julia+Sommar. Sid 56-58.


Men nu ska jah äta kvällis

SÅ HEJDÅ!!  

Av Katski - 1 juli 2012 21:40

Hejj!

Jah ska visa vad jah köpte med Mos idag.


 

Vattenflaska, Stadium - 19 kr

 

Linne, Bik Bok - 79 kr

 

Blus, KappAhl - 149 kr

   

Depend Nagellack - Mörkblått & Silver, Cubus - 2 för 39

 

Ring, Glitter - 70 kr

Presentation


Hej! Jag är Katski och jag bloggar om mitt liv, hästar och mode. Blir jätteglad för kommentarer :)

Vill du fråga mig nåt?

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur många år är du som läser min blogg?
 7 år eller yngre
 8-10 år
 10-13 år
 13-16 år
 16-20 år
 20-30 år
 30-40 år
 40-50 år
 50 år eller äldre

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Letar du efter nåt?

Mina senaste inlägg

Mina kategorier

Arkiv

Andra Bloggar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen!


Ovido - Quiz & Flashcards