Katski

Direktlänk till inlägg 23 september 2012

Stallet

Av Katski - 23 september 2012 00:22

Igår så var jag ju på Uppsala Fashion Weekendbmed Mos och Elsis och efter det så sovde Elsis över hos mig och vi käkade Monster Munch (som är chips från Frankrike) och tittade på Hungerspelen. Idag så vaknade vi och körde My horse and me på Wii som är skitkul. Jag är professional där. Iaf så åkte vi till stallet efter. Jag åkte lite senare.
Jag red Lilla My. Det gick bra. Vi galopperade ganska mycket. Vi skrittade och sen skulle vi galoppera och typ sakta av galoppen och öka galoppen. Och efter ett tag så fick vi lägga upp stigbyglarna framför sadeln och galoppera utan stigbyglar. Det är mycket skönare då. Iaf på vissa hästar. Och på Lilla My är det skönt för hon är inte så skumpig. Och dessutom hittade jag mitt spö som jag hade tappat bort på stallet!
Okej, sen så mockade jag, Elsis och Wendy i stallen. Olivia ville typ göra nåt annat. Iaf så gjorde vi Zircons box jättefin. Vi la allt Höör i en hög och tog bort allt skit såklart och så jämnade vi ut spånet så att det skulle finnas överallt. Sen gick vi till det andra stallet och mockade. Vi gjorde Hubbes spilta fin och så fixade vi dom andra spiltorna. Och på andra delen av det stora stallet står Mary Poppins som är Wendys sköthäst så vi fixade extra fint hos henne också. Fast det var lite jobbigare eftersom att hon stod där. Både Zircon och Hubbe var ute och red. Och vi fixade ju extra fint hos just dom för att dom är våra sköthästar. Elsis har Hubbe och jag har Zircon.
Efter det så sörjde jag och Elsis Zircons och Hubbes martingal (en sak man har när man hoppar) och Wendy sörjde Mary Poppins sadel. Och sen sörjde vi våra skor som vart fett snygga då. Och precis innan vi åkte (typ kvart över 5) så gav jag Zircon två godisar. Jag gav Lilla My två efter att jag ridit.
Men nu måste jag sova så BYE!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katski - 24 september 2013 21:16


Jag har nu officiellt bytt hemsida, och för att läsa min blogg får ni gå till katski.seJag kommer fortsätta blogga om mitt liv, och mycket annat - speciellt Hungerspelen - och jag hoppas ni fortsätter läsa :)Xoxo, Katski ...

Av Katski - 22 september 2013 00:44

Jag har ritat några fler och jag tänkte lägga upp dem nu. Min plan är att göra alla i de 74:e Hungerspelen till att börja med. District 7 tribute girl District 9 tribute girl District 1: Marvel District 10 tribute girl De jag har kvar att göra ...

Av Katski - 18 september 2013 18:29

   Ett dånande skalv skenade genom jorden jag stod på. De varelser som kallades människor hade gått omkring lugnt och sansat, men fick nu panik. Men inte jag. Själv stod jag still och var oförmögen att röra mig.     Marken skälvde till ytterligare ...

Av Katski - 16 september 2013 00:38

Idag har jag ritat några i Hungerspelen. Har tänkt göra flera senare. Jag är inte precis bäst på att rita så vissa är inte så lika. Så originalbilden är såklart mycket bättre. Men övning ger färdighet! Just nu håller jag på med Marvel. De andra är in...

Av Katski - 14 september 2013 09:53

Jag ska göra en HG 30 day challenge, men jag orkar inte lägga upp nåt varje day så jag gör allt på en gång.  1. Favoritkaraktär: Peeta Mellark   2. Den karaktär du gillar minst: President Coriolanus Snow     3. En karaktär som du hatar ...

Presentation


Hej! Jag är Katski och jag bloggar om mitt liv, hästar och mode. Blir jätteglad för kommentarer :)

Vill du fråga mig nåt?

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur många år är du som läser min blogg?
 7 år eller yngre
 8-10 år
 10-13 år
 13-16 år
 16-20 år
 20-30 år
 30-40 år
 40-50 år
 50 år eller äldre

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Letar du efter nåt?

Mina senaste inlägg

Mina kategorier

Arkiv

Andra Bloggar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen!


Ovido - Quiz & Flashcards