Katski

Alla inlägg under december 2012

Av Katski - 14 december 2012 07:00

Idag fick jag såna där dekorationsaker som man kan sätta på huden med bodyglue. De va ju fina så.

Av Katski - 13 december 2012 21:09

Idag hade vi ju lucia i skolan. Vart dåligt, precis som jag sa. Och på vårt första framträdande så var det kille som bara stack ut och skrek: nej fan inte Justin bieber! eller nåt sånt när vi började sjunga mistletoe. Alla skrattade. Taskit tycker jag, även fast jag inte gillar Justin bieber.
Men vi slapp ha både gympa och musik och det är bra för det är sååå tråkigt. Och efter skolan så stannade jag kvar där eftersom min finska börjar 3. Och jag, Elsis, Lisa och Ellen fixade en lista om vem som skulle ge till vem och vem som skulle få av vem. Aså vi ger julklappar till varandra i skolan. Så man fick en lapp med namnet på den man ska ge till. Och jag tänker inte avslöja det här.
Och på finskan så avslöjade vår finskalärare vad vi ska få för betyg! Alla ska få samma betyg. Jag (och dom andrak) fick C. Nöjd med resultatet. Det finns ju F,E,D,C,B och A. Och C är ju i mitten. För f är ju underkänt som fail. Så jag är nöjd ;)

Av Katski - 13 december 2012 07:36

Hej! Idag fick jag ett läppglans. Det är jättefint tycker jag. Men nu måste jag fortsätta att sminka mig. Hejdå;)

Av Katski - 12 december 2012 23:21

Jag önskar mig det här jätte gulliga gosedjuret i julklapp! Den sitter i glada grodans skyltfönster varje dag när jag ska till skolan och den bara: "köp mig och ta med mig hem". Den kostar 399 hoppas jag får den...

Av Katski - 12 december 2012 23:18

Imorn är det luciatåg i skolan ??
Piss. Skit dåligt luciatåg och det kommer suga. Vår musiklärare suger, det enda han kan göra är att spela gitarr. Och man tycker väl att en musiklärare borde kunna lite mer än så. Han kan inte ens sjunga Jingle Bells rätt. Han sjunger fel. Liksom fel melodi typ. Går inte att beskriva. Och alla andra retards som inte kan den sjunger ju som han och då sjunger hela luciatåget fel. Så himla störande.
Och idag var det kul när det var 12:12 12/12 2012!

Nu måste jag gå och lägga mig ;)

Av Katski - 12 december 2012 07:14

Den sista bilden laddades inte upp så nu gör jag det.

Av Katski - 12 december 2012 07:12

Hej! Idag fick jag 'Proffs super strong hairspray! Den var ägig tyckte jag. Men nu måste jag gå för snart är det julkalendern.

Av Katski - 11 december 2012 07:50

Idag fick jag en snygg ring. Jag ska ha på mig den idag. Men nu måste jag börja klä på mig ytterkläder så att jag hinner till skolan i tid.
Bye ?

Presentation


Hej! Jag är Katski och jag bloggar om mitt liv, hästar och mode. Blir jätteglad för kommentarer :)

Vill du fråga mig nåt?

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur många år är du som läser min blogg?
 7 år eller yngre
 8-10 år
 10-13 år
 13-16 år
 16-20 år
 20-30 år
 30-40 år
 40-50 år
 50 år eller äldre

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Letar du efter nåt?

Mina senaste inlägg

Mina kategorier

Arkiv

Andra Bloggar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen!


Ovido - Quiz & Flashcards