Katski

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Katski - 20 mars 2013 23:08

Idag köpte jag lite nya nagelsaker, för att göra naglarna starkare och och så. Alla från Depend. Och så köpte jag en ny Fit me foundation från Matbelline, min gamla var nästan slut och jag orkade inte bestämma mig för nån ny.

Steg 1: (den blå) Tar effektivt bort döda hudceller i området kring nagelbanden. Detta ökar syretillförseln som därmed påskyndar nageltillväxten och förbättrar dess kvalité. Instruktion: Applicera på nagelband och vid nagelroten. Låt verka 4 minuter. Massera på nagelbanden och nageln och rengör med nagelborste. Skölj av med varmt vatten.

Steg 2: (den gula)
Återuppbygger och ger näring till nageln. Verkar fruktgivande, stärkande och gör så att nageln växer snabbare. Instruktion: Massera in oljan i nagel och nagelbanden. Kan användas dagligen vid behov.

Steg 3:
Vårdar och påskyndar uppbyggnaden av spruckna, torra eller skadade nagelband. Instruktion: Kan användas varje dag vid behov. Applicera på kvällen och du har en behagligare känsla i nagelbanden redan nästa morgon.

Av Katski - 20 mars 2013 23:08

Idag köpte jag lite nya nagelsaker, för att göra naglarna starkare och och så. Alla från Depend. Och så köpte jag en ny Fit me foundation från Matbelline, min gamla var nästan slut och jag orkade inte bestämma mig för nån ny.

Steg 1: (den blå) Tar effektivt bort döda hudceller i området kring nagelbanden. Detta ökar syretillförseln som därmed påskyndar nageltillväxten och förbättrar dess kvalité. Instruktion: Applicera på nagelband och vid nagelroten. Låt verka 4 minuter. Massera på nagelbanden och nageln och rengör med nagelborste. Skölj av med varmt vatten.

Steg 2: (den gula)
Återuppbygger och ger näring till nageln. Verkar fruktgivande, stärkande och gör så att nageln växer snabbare. Instruktion: Massera in oljan i nagel och nagelbanden. Kan användas dagligen vid behov.

Steg 3:
Vårdar och påskyndar uppbyggnaden av spruckna, torra eller skadade nagelband. Instruktion: Kan användas varje dag vid behov. Applicera på kvällen och du har en behagligare känsla i nagelbanden redan nästa morgon.

Presentation


Hej! Jag är Katski och jag bloggar om mitt liv, hästar och mode. Blir jätteglad för kommentarer :)

Vill du fråga mig nåt?

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur många år är du som läser min blogg?
 7 år eller yngre
 8-10 år
 10-13 år
 13-16 år
 16-20 år
 20-30 år
 30-40 år
 40-50 år
 50 år eller äldre

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Letar du efter nåt?

Mina senaste inlägg

Mina kategorier

Arkiv

Andra Bloggar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen!


Ovido - Quiz & Flashcards