Katski

Alla inlägg under september 2012

Av Katski - 13 september 2012 21:51

Hellu!
Nu e jag på båten. Idag har vi shoppat här, det var kul. Och jag var inte i skolan idag för typ halv tio så skulle jag till diabetesläkaren. Jag går typ dit en gång per årstid. Eller en gång per termin. Aja, iaf så var det hemskt för dom tog blodprov på mig för att testa om jag hade någon annan slags sjukdom. Man tar typ det vart 2:ande år.
Men här på båten var jag käkat på en restaurang och det var fett gott och så har vi shoppat. Jag köpte ett top model block också. Design studio. Och lite saker till Inès. Men det lägger jag inte upp ifall hon skulle läsa det här inlägget.
Och jag kommer inte kunna blogga förrän på söndag så håll ut ett tag.
Läppglanset fick jag gratis och så köpte jag två mascaror och fick en gratis, en rouge och en kofta. Om bilderna inte lyckas laddas upp så lägger jag upp de senare.

Av Katski - 13 september 2012 21:44

Hellu!
Nu e jag på båten. Idag har vi shoppat här, det var kul. Och jag var inte i skolan idag för typ halv tio så skulle jag till diabetesläkaren. Jag går typ dit en gång per årstid. Eller en gång per termin. Aja, iaf så var det hemskt för dom tog blodprov på mig för att testa om jag hade någon annan slags sjukdom. Man tar typ det vart 2:ande år.
Men här på båten var jag käkat på en restaurang och det var fett gott och så har vi shoppat. Jag köpte ett top model block också. Design studio. Och lite saker till Inès. Men det lägger jag inte upp ifall hon skulle läsa det här inlägget.
Och jag kommer inte kunna blogga förrän på söndag så håll ut ett tag.
Läppglanset fick jag gratis och här e nästan allt som jag har köpt:

Av Katski - 10 september 2012 20:23

Längtar!!!! Snart bara 2 månader kvar!!

Av Katski - 9 september 2012 14:38

Hej!
Jag och Elsis har sålt Jultidningar idag. Det var sämst. Elsis har köpt, Jag har köpt, mina föräldrar har köpt och Olivias mamma har köpt. Vi har sålt för 924 kr nu. Vi säljer tillsammans och vi båda vill ha en sminkväska så vi behöver 160 poäng.
Hejdååå!!

Av Katski - 7 september 2012 22:58

   Hellu!!
Mamma kom nyss hem från England. Hon var där med jobbet. Och som jag hoppades så köpte hon lite saker till mej!! Hon köpte: Lucky Bands, London OS band och en vattenfast mascara från Lancôme. Den heter Hypnôse.

Av Katski - 7 september 2012 20:15

Hej alla!

Igår mådde jag ju väldigt dåligt så jag och Elsis sa till vår lärare Helene som sa att vi ändå skulle vara med på idrotten. Men vår gympalärare e skitdum så vi tänkte att vi inte skulle våga säga att både mådde illa. För hon lyssnar aldrig på oss. Då sa Helene att vi skulle kunna "glömma" gympakläder. Så vi var inte med på gympan. Mina föräldrar vet inte ens det här så... hoppas dom inte läser min blogg.

Iaf så ringde vi till Helene sen efter gympan, för vi mådde sämre. Och vi skulle ha musik. Alla typ skriker där och jag får alltid ont i huvet på musiken. Och eftersom att jag redan hade ont i huvet så skulle det väl bara ha blivit värre. Hon ringde våra föräldrar och så fick vi gå hem. Och jag skulle varit tvungen att vara kvar på skolan ändå till klockan 4, för jag har finska då. Från 3 till 4 och vi slutar 14:15 så då skulle jag vart tvungen att stå ut länge.

Idag har jag typ bara slappat och haft tråkit. Jag mår dåligt, har feber och har ont i huvet. Så jag ska nog sluta blogga nu. Jag har seriöst skitont i huvet.

Aja, hejdå   

Av Katski - 6 september 2012 13:24

Just nu sitter jag och Elsis och väntar. Bara väntar. På att musiken ska börja. Och vi mår illa och har ont i huvet. Och jag känner mej låg fast jag är inte det. Och vi måste stanna på fängelset. Orkar inte blogga mer nu, jag kanske gör det senare.
Hejdå från fängelset!!

Av Katski - 5 september 2012 23:00

Hej!
Har inge att göra nu medan mitt ansikte torkar (jag använder Proactiv) så då bloggar jag lite.
Idag gjorde jag färdigt SO läxan som söög. Man skulle hitta nån inrikesnyhet från en tidning och skriva stödord på ett papper så att man kan redovisa på typ fredag. Det e iaf då som läxorna ska in. Och matteläxan e jag färdig med. Sen måste jag träna på franskan också. Vi hade franska idag så vi fick nya glosor. Vi ska kunna räkna från 11-20 och så ska vi läsa och lyssna på sid 10-11 i en bok. Franska äger!!

Godnatt

Presentation


Hej! Jag är Katski och jag bloggar om mitt liv, hästar och mode. Blir jätteglad för kommentarer :)

Vill du fråga mig nåt?

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur många år är du som läser min blogg?
 7 år eller yngre
 8-10 år
 10-13 år
 13-16 år
 16-20 år
 20-30 år
 30-40 år
 40-50 år
 50 år eller äldre

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Letar du efter nåt?

Mina senaste inlägg

Mina kategorier

Arkiv

Andra Bloggar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen!


Ovido - Quiz & Flashcards