Katski

Alla inlägg under januari 2013

Av Katski - 16 januari 2013 08:14

Skjorta - KappAhl
Linne - Stadium
Jeans - Gina Tricot

Av Katski - 15 januari 2013 18:07

Har typ inget att göra så tänkte ha lite "det eller det" frågor, med svar från mej såklart :)


1. Sommar/Vinter? Svårt, men sommar.

2. Halsband/Armband? Armband.

3. Katt/Hund? Klart gillar jag båda, men katt.

4. Chilla/Sporta? Chilla... fast sporta kan väl också vara kul...

5. Jordgubb/Hallon? Hallon, fast gillar båda.

6. 1D/JB? HELT KLART 1D!

7. Röd/Grön? Grön.

8. Ros/Tulpan? Ros.

9. Friidrott/Fotboll? INGET.

10. Pizza/Hamburgare? Skitsvårt, men kanske pizza.

11. Påsklov/Höstlov? Påsklov.

12. Godis/Glass? Glass.

13. Musik/Inte musik? MUSIK OFCOURSE.

14. Bio/Gröna Lund? Grönan, fast bio är väl också kul.

15. Smycken/Inte smycken? Smycken.

16. Blå/Lila? Blue.

17. Lördagar/Söndagar? Lördagar.

18. Klackskor/Stövlar? Svårt, men stövlar.

19. Bada/Sola? Båda..

20. Slöjd/Idrott? Syslöjd. Tummen ner för idrott.

21. Utsläppt/Hästsvans? Utsläppt.

22. Smink/Inte Smink? Smink.

23. Klänning/Kjol? Klänning.

24. Italien/Frankrike? Frankrike.

25. Flygplan/Båt? Båt.

26. Apa/Panda? Panda.

27. Vår/Höst? Vår.

28. X-factor/Melodifestivalen? Melodifestivalen.

29. Dator/Mobil? Seriöst svårt, men, mobilen.

30. Halloween/Julafton? Julafton.

31. Fota/Filma? Fota.

32. Ringa/Sms:a? Beror väl på, men sms:a.

33. TV/Baka? Gillar båda..men baka är roligast.

34. Komedi/Romantisk film? Komedi (HIMYM...)

35. Spara/Slösa? Spara.

36. Matte/Svenska. Gillar båda, men mest matte.

37. Piano/Gitarr? Piano.

38. Ridning/Hockey? RIDNING WHAT ELSE

39. Facebook/Instagram? Instagram.

40. Örhängen/Ring? Ring.



Ja, nu vet ni alltså lite mer om mig :)


XOXO

    Katski


Av Katski - 15 januari 2013 17:57

Sitter nu vid datan och spelade harpan nyss. Elsis är hemma hos mig och ja, vi har inte precis gjort mycket nytta. Vi stannade kvar i skolan till kvart i 4. För först så spelade vi harpan med mos, sen gick hon hem och då stannade vi kvar ett tag...Och sen skulle Dexter ha utvecklingssamtal, och då när dom hade det så kom jag på att jag hade mina nycklar i bänken. DUMBASS!

Och så har vi tittat på HIMYM här med Apple TV. Plus så har min katt Maija ett konto på Instagram. Följ henne! Hon heter maijso där.



XOXO

      Katski

Av Katski - 14 januari 2013 23:45

Sry för den dåliga updaten, har bara inte hunnit med bloggen. Vänner går alltid först :)
Har i alla fall vart med både Mos och Elsis idag efter skolan. Vi bakade en skitgod sockerkaka som jag käkade till efterrätt. Och vi hade blåbär på toppen. Smarrigt!
Vi spelade kort också. Mos har en bok om massa olika kortspel och vi kollade i den. Vi körde "Hej, Knekt!" "Chicago" och "Mormors äppelpaj". Det var kul, fast Mos vann typ hela tiden... DAMN YOU MOS!!
Haha, just kidding.
Har bytt skal nu till ett awesome 3D skal som jag fick av bästa Elsis! Med en delfin.
Måste nog lägga mig snart, ska upp 06.45 imorn...

XOXO
KATSKI

Av Katski - 10 januari 2013 18:23

Sitter med Linnea och Elsis i en soffa och chillar lite :)
Linnea har skaffat en blogg, gå in på den. Den heter: linneasjo.bloggplatsen.se

Och Elsis skaffade en ny blogg som heter: elsisen.bloggplatsen.se

XOXO Katski

Av Katski - 8 januari 2013 18:10

I söndags så var jag och elsis typ en halv dag och sen sov hon över hos mig och vi ritade massor av top model. Och igår så gick vi på bio sent. Vi såg Berättelsen om Pi och den var jättebra! Tigern hette Richard Parker! Haha, I alla fall så ritade vi mycket top model, som jag sa. Och vi ritade HIMYM personer. Here it comes


 

Barney Stinson & Random Chick

 

Marshall Eriksen & Lily Aldrin

 

Ted Mosby & Robin Sherbatsky

 

Stella & Tony Grafanello

Heather Mosby & Karen

Av Katski - 6 januari 2013 11:48

Igår så var jag ju i Vingåker på syskonträff. Göran och Ida hade med sig sina katter, eller våra, iaf från början. Maija födde ju 5 kattungar, men vi va tvungna att ge bort två :(

Eller jag va faktiskt inte född då såå... Men iaf så hade dom med sig Saga och Sisko. Saga var jättekelig och sällskaplig, men Sisko var blyg och gömde sig bakom soffan.


Och sen hade några med sig sina två hundar som var jättesöta! Den ena var en valp och den sprang runt och lekte hela tiden. Den heter Sigge. Den andra stora hunden heter Dino.


Kom hem runt halv 1 tiden igår. Aså på natten, så idag. Gick och la mig 1 ungefär. Iaf så ska jag åka till Aija idag, som har kommit hem från Mexico. Ska typ bara va där till 4 eller nåt sånt, vi ska åka 1. Och efter det så ska jag nog va med Elsis. Vi tänkte spela zumba.


Det kommer ett inlägg om mina katter senare   

Av Katski - 5 januari 2013 12:27

Sitter nu i bilen på väg till Vingåker. Det är "syskonträff" där. Aså inte mina syskon för jag har ju inga utan pappas syskon. Det är 1 eller 2 gånger per år tror jag. Jag missar första ridningen, tråkigt. Men ja. Steg upp ur sängen 8 idag och så åkte vi 10. Och igår hittade jag ett avsnitt från HIMYM som jag letat efter jättelänge. Jag visste vad det handlade om men inte vilket avsnitt eller säsong. Ja, hittade den igår då iaf. Den heter Spoiler Alert. Det är avsnitt 8 säsong 3. Apple orchard banana Cat dance 8663. Kan slå vad om att det finns många som har lösenordet AOBCD8663. Nämligen Marshalls lösenord :)

Presentation


Hej! Jag är Katski och jag bloggar om mitt liv, hästar och mode. Blir jätteglad för kommentarer :)

Vill du fråga mig nåt?

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur många år är du som läser min blogg?
 7 år eller yngre
 8-10 år
 10-13 år
 13-16 år
 16-20 år
 20-30 år
 30-40 år
 40-50 år
 50 år eller äldre

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Letar du efter nåt?

Mina senaste inlägg

Mina kategorier

Arkiv

Andra Bloggar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen!


Ovido - Quiz & Flashcards