Katski

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Katski - 10 februari 2013 23:37

Har inte orkat göra så mycket idag, men jag målade naglarna. Gjorde fransk manikyr med det nya nagellacket från O.P.I
Det är jättebra! Alla andra vita nagellack jag har testat har inte funkat alls. Ett som jag hade förut (från Les Copines) var jättedåligt. Om man satte på lite på nageln och sen lite till så försvann typ det första. Aså om man satte på samma ställe. Så det tog en evighet innan det blev jämt.
Och Depends vita nagellack torkar tydligen jättefort, för fort. Typ att precis när man satt på det så torkar det. Och ett vitt nagellack från Maybelline har jag också hört är dåligt. Som sagt, vita nagellack som är bra är svåra att hitta.

Av Katski - 10 februari 2013 12:44

Hej! Jag har haft sjukt dålig uppdatering de senaste dagarna, men jag har bara inte orkat blogga. Är sjuk just nu, och har dötråkigt. Jag kunde inte vara med på ridningen och de hoppade. För jävligt aså. Hatar att vara sjuk... Jag kommer nog inte komma till skolan imorgon.


Om en vecka är det sportlov! Vi slutar skolan på torsdag, och då har vi öppet hus (d.v.s att vi måste komma tillbaka till skolan senare på kvällen och ha lektioner och så kan föräldrar och andra komma och se på när vi jobbar). Vi har öppet hus på ALLA HJÄRTANS DAG! Fatta vad jobbigt.

Jag, Elsis och Ini har en tradition att vi äter vaniljhjärtan på ett konditori efter skolan. Men det kanske inte går i år... Ini har ju bytt skola och går på Katariina skolan i Uppsala, och på Alla Hjärtans Dag kommer hon typ 4. Men ja, får väl hoppas att det löser sig.

Och eftersom vi har öppet hus på torsdagen så får vi ledigt på fredagen! Fast då så skulle vi typ samlas i kupolen och öva på en teater som bara vissa medverkar i. Jag har inte ett skit att göra med den teatern, och ingen behöver ha mig där. Vi skulle annars ha samlats i kupolen i 3 timmar! Man bara, nej tack. Vill man slösa bort en ledig dag eller?

I alla fall så ska jag, Elsis och Mos ha Twilight maraton den dan. Vi ska se på alla twilight filmerna (utom BD part 2; som inte har kommit ut än) och så ska vi käka snacks, ben & jerry glass, och grönsaksdipp! Fast till lunch ska jag och Mos äta pastasallad som vi gör själva på ICA.


Och på sportlovet ska jag åka till Stockholm   


XOXO
   KATSKI

Presentation


Hej! Jag är Katski och jag bloggar om mitt liv, hästar och mode. Blir jätteglad för kommentarer :)

Vill du fråga mig nåt?

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur många år är du som läser min blogg?
 7 år eller yngre
 8-10 år
 10-13 år
 13-16 år
 16-20 år
 20-30 år
 30-40 år
 40-50 år
 50 år eller äldre

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Letar du efter nåt?

Mina senaste inlägg

Mina kategorier

Arkiv

Andra Bloggar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen!


Ovido - Quiz & Flashcards